Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020

Marketingowe konkurencje

Autor: Bohdan Pawłowicz
Dodano: 07-09-2016 07:00 | Aktualizacja: 07-09-2016 08:57

Podczas ostatnich, największych dołków kryzysowych firmy masowo cięły budżety marketingowe. Przed redukcjami skutecznie broniły się tylko marketing mobile i marketing sportowy.

O ile pierwsza pozycja, biorąc pod uwagę dynamikę rozwoju urządzeń mobilnych, nie dziwi, o tyle powstaje pytanie: skąd żelazna konsekwencja w inwestowaniu w sport? Źródeł należy szukać w kilku zjawiskach czy trendach towarzyszących dzisiejszej komunikacji marketingowej oraz samym wydarzeniom sportowym.

Emocje i zmęczenie


Po pierwsze: współcześni konsumenci są (trochę) bardziej świadomi niż ci sprzed 30 lat i lepiej "filtrują", czytają komunikaty reklamowe - intencje reklamodawców. Nierzadko potrafią wyłapać triki promocyjne i wykazują się większą czujnością w odbiorze działań reklamowych.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020