Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020

PGNiG Obrót Detaliczny z nową strategią

Autor: WNP.PL (PA)
Dodano: 25-07-2017 09:51

Nowa strategia operacyjna spółki PGNiG Obrót Detaliczny na lata 2017-2020 została zaprezentowana radzie nadzorczej i kadrze kierowniczej firmy 20 lipca br. Dwa dni wcześniej strategia została przyjęta przez zarząd PGNiG Obrót Detaliczny.

- Nasza strategia jest pewnego rodzaju mapą drogową dla dalszych działań, które pozwolą całej spółce w sposób jednolity osiągać cele określone w strategii grupy kapitałowej PGNiG. Skuteczna implementacja założeń strategicznych pozwoli spółce utrzymać pozycję lidera na rynku sprzedaży gazu - powiedział Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny. Dodał także, że w obszarze obrotu PGNiG czeka wiele wyzwań związanych z rosnącą liberalizacją rynku gazu.

Zgodnie ze strategią kierunki zmian w funkcjonowaniu spółki będą skoncentrowane na czterech głównych obszarach: budowie kultury ciągłego doskonalenia się oraz rozwoju kompetencji i motywacji zorientowanej na klienta, odpowiadaniu na potrzeby klienta poprzez rozwój oferty produktów i usług oraz budowanie centrów kompetencyjnych, budowie skutecznych narzędzi i procesów oraz zwiększaniu efektywności operacyjnej.

Strategia Operacyjna PGNiG Obrót Detaliczny to kilkanaście obszernych projektów, z których część już się rozpoczęła, jak np. optymalizacja działania call-center czy wdrożenie e-commerce. To również kilkadziesiąt inicjatyw operacyjnych. Znaczną część tych projektów pracownicy zgłaszali sami w trakcie warsztatów organizowanych we wszystkich regionach od marca br.

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020