Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2022

Rynek kosmetyczny w Chinach - certyfikaty, procedury oraz inne regulacje

Autor: Maximilian Piekut
Dodano: 23-05-2018 11:28

Poznaj chińskie regulacje dotyczące sektora kosmetycznego.

Obok niezrozumienia chińskiej kultury drugim elementem, odpowiedzialnym za niespełnione aspiracje polskich firm, o podboju rynku Państwa Środka, jest system prawny Chińskiej Republiki Ludowej. Liczne akty prawne uchwalane na różnych szczeblach, mnogość organów publicznych wydających pozwolenia i certyfikaty, odmienne praktyki urzędów w różnych prowincjach, a także występujący oszuści na rynku, sprawiają że eksport kosmetyków do Chin wymagana znacznych nakładów finansowych oraz wydłużonej perspektywy czasowej. MŚP zagubione w chaosie legislacyjnym ChRL często nie wiedzą, jak zabrać się za organizację strony prawnej ekspansji.

Przedstawiamy trzecią część przewodnika dla firm sektora kosmetycznego, a w niej jak zastrzec znak towarowy, jaką formę działalności wybrać oraz jak certyfikować produkty.

W pierwszej części naszego poradnika pisaliśmy o barierach wejścia na rynek chiński. W drugiej części nakreśliliśmy, na co zwraca uwagę chiński konsument, ile przeznacza na kosmetyki i dlaczego nie można wygrać konkurencją cenową.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2022