Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2019

Z czym Polacy kojarzą smart living?

Autor:  DlaHandlu.pl  |  26-07-2018 23:13
Jak pokazuje badanie Payback Opinion Poll, dla większości Polaków zagadnienia związane z tzw. smart living to nadal zagadka. Mimo to, mniej lub bardziej świadomie, realizujemy założenia „sprytnego” życia – często sięgamy po nowoczesne technologie i rozwiązania, aby ułatwić sobie codzienne funkcjonowanie.

Według deklaracji, z pojęciem smart living zetknęła się dotychczas co czwarta osoba ankietowana przez Payback. W tej grupie badanych jest ono zwykle utożsamiane z wygodą zapewnianą przez nowe technologie, które wyręczają nas w wielu zadaniach (52%), a także z inteligentnym, sprytnym życiem (45%) oraz jego optymalizacją i wykorzystaniem posiadanych zasobów (40%). Obszary smart living, jakie wskazali respondenci, to przede wszystkim inteligentne urządzenia, takie jak smartfon, tablet, smartwatch czy smart TV (73%), a także smart home (58%) i smart shopping (54%).

fot.shutterstock

Większość osób, którym nie jest obce pojęcie „sprytnego” życia (61%), uważa, że wymaga ono umiejętności korzystania z nowoczesnych urządzeń.

Więcej czytaj tutaj

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2019