Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020

Kwestionowanie statusu konsumenta to ratunek banku przed przegranym procesem

Autor: Justyna Wyszczelska radca prawny kancelaria Mazur i Wspólnicy
Dodano: 18-09-2018 13:28 | Aktualizacja: 18-09-2018 14:53

Na sali sądowej, w sporach kredytobiorców przeciwko bankom, zdarza się, że dochodzi do kwestionowania statusu konsumenta. Prawnicy pracujący dla sektora bankowego decydują się na taki krok głównie w celu przeprowadzenia żmudnego postępowania dowodowego, a tym samym wydłużenia trwania procesu i skierowania uwagi sądu na aspekty nie mające znaczenia dla rozstrzygnięcia istoty sporu. Kim jest „konsument”? I co to znaczy, że bank kwestionuje ten status?

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020