Specjalnie na Nowy Przemysł Expo. Raport o nowym polskim przemyśle
Jaki jest nowy polski przemysł? O to, jak z wyzwaniami IV rewolucji przemysłowej radzą sobie firmy nad Wisłą, zapytaliśmy ich przedstawicieli. Swoimi doświadczeniami podzielili się z nami menedżerowie z takich firm, jak Opel Manufacturing Poland, Siemens ABB, Alstom Konstral, Signify. Na nasze pytania odpowiedzieli też przedstawiciele Orlenu, Atlasa, Nowego Stylu, Ceramiki Paradyż. Rozmawialiśmy też z menedżerami ArcelorMittal Poland, Jastrzębskiej Spółki Węglowej, Famuru oraz Omron Electronics i IFM Electronic. Tak powstał unikatowy raport "Polski przemysł 4.0", przygotowany specjalnie na Nowy Przemysł Expo.

- Jak wynika z raportu "Polski przemysł 4.0", wśród menedżerów rośnie świadomość nieuchronności zmian; firmy są jednak ostrożne we wprowadzaniu nowych technologii.
- W pierwszej kolejności wdrażają te, które przynoszą szybki zwrot z kapitału, redukują koszty, rozwiązują doraźny problem.
- Przemysł 4.0 zbliża firmę do rynku i klienta – podkreśla wielu uczestników ankiety. Pozwala elastycznie dostosowywać się do zmiennej koniunktury rynkowej i popytu, tak by zachować konkurencyjność.
- Raport "Polski Przemysł 4.0" przygotowała redakcja Magazynu Gospodarczego Nowy Przemysł i portalu WNP.PL z okazji Nowy Przemysł Expo.
Fokus na przemysł
Uchwycony w raporcie obraz polskiego przemysłu odpowiada na pytania, gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy. Co będzie dalej, co nas czeka, jak działać? Te pytania leżą też u podstaw nowego wydarzenia na eventowym rynku – nazwanego Nowy Przemysł Expo (26-28 września 2018 r. w Katowicach).Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się