Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2019

Górniczy telefon zaufania przy WUG działa non-stop. Zgłoszenia płyną

Autor:  wnp.pl (JD)  |  08-02-2019 09:56  |  aktualizacja: 08-02-2019 10:25
Górniczy telefon zaufania działa przy Wyższym Urzędzie Górniczym (WUG) od 2011 roku, przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Wszyscy pracownicy zakładów górniczych dzwoniąc pod numer telefonu (32) 736-19-47 mogą zgłaszać zauważone nieprawidłowości i niebezpieczne zdarzenia zagrażające ich zdrowiu, życiu i bezpieczeństwu pracy.
W 2018 roku na telefon interwencyjny WUG oraz na skrzynkę mailową wpłynęło łącznie 109 zgłoszeń o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu zakładów górniczych.
Fot. PTWP (Andrzej Wawok)

  • Jak wskazuje Wyższy Urząd górniczy, oprócz telefonu mogą również do tego rodzaju zgłoszeń wykorzystać pocztę mailową (bhp.uwagi@wug.gov.pl) oraz tradycyjną wysyłając informację na adres Wyższego Urzędu Górniczego.
  • Informacje można przekazywać anonimowo.
  • W 2018 roku na telefon interwencyjny WUG oraz na skrzynkę mailową wpłynęło łącznie 109 zgłoszeń o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu zakładów górniczych.

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2019