Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2019

Program PGG Family: w roku 2019 wzbogacenie wachlarza ofert

Autor:  wnp.pl (JD)  |  08-02-2019 13:39
Polska Grupa Górnicza (PGG) rozwija program benefitów dla swoich pracowników  pod nazwą „PGG Family”. Polska Grupa Górnicza to największa polska spółka węglowa, zatrudniająca około 43 tys. osób. Obecnie partnerów PGG Family jest już ponad 50. Program „PGG Family” cały czas się rozrasta i dołączają do niego kolejni partnerzy.

  • Kluczowy był kwiecień 2018 roku, kiedy powstał program PGG Family.
  • Obecnie partnerów PGG Family jest już przeszło 50, a zatem średnio 7 partnerów miesiąc w miesiąc przystępowało do tego programu.
  • Program cieszy się dużą popularnością wśród pracowników Polskiej Grupy Górniczej i ich rodzin.

Pracownicy Polskiej Grupy Górniczej dostrzegają realne korzyści z programu „PGG Family” i chcą płacić mniej za to, co i tak muszą kupować.
Fot. PTWP (Andrzej Wawok)

Wspominając o efektach programu, można chociażby spojrzeć na zainteresowanie pracowników Polskiej Grupy Górniczej w obszarze ofert z zakresu motoryzacji.

- Ponad 60 nowych samochodów zakupionych w roku 2018 jest bardzo dobrym wynikiem - zaznacza dyrektor Departamentu Wynagrodzeń Polskiej Grupy Górniczej Przemysław Praus, cytowany w magazynie PGG.

Wskazuje przy tym, że kilkaset tysięcy litrów paliwa tankowanego co miesiąc ze zniżką, tylko utwierdza w przekonaniu, że pracownicy Polskiej Grupy Górniczej dostrzegają realne korzyści z programu „PGG Family” i chcą płacić mniej za to, co i tak muszą kupować.

Dzięki programowi wielu pracowników PGG ze swoimi rodzinami mogło też m.in. skorzystać z różnych form wypoczynku w cenach znacznie niższych niż ogólnodostępne.

- O skuteczności PGG family najlepiej świadczy fakt przystąpienia do programu naszego kluczowego partnera, jakim jest firma Lellek Group Gliwice - mówi Przemysław Praus, cytowany w magazynie Polskiej Grupy Górniczej. - Pamiętam jak dziś, że marka Skoda miała być marką pilotażową, a pozostałe marki tego dealera miały zostać wdrożone dopiero po utwierdzeniu w przekonaniu, że tego typu rozwiązania się sprawdzają. Fakt, że w naszej ofercie jest już Seat i Volkswagen świadczy o tym, że zainteresowanie zakupem samochodu tańszego nawet o kilkanaście tysięcy złotych jest naprawdę duże - dodaje Praus.

I zapowiada, że rok 2019 oznaczać będzie dalsze wzbogacanie wachlarza ofert. Polska Grupa Górnicza rozmawia już z kilkoma kolejnymi partnerami. Są to między innymi partnerzy, którzy oferują części samochodowe, w  tym oleje, filtry i opony.

Pojawić się też mają nowe rozwiązania w obszarze wypoczynku i turystyki, bowiem zbliża się okres, kiedy pracownicy PGG  zaczynają myśleć o planach na letnie wakacje. Oczekiwana jest także karta sportowa. Zapewne już niebawem pracownicy PGG będą mogli korzystać z obiektów sportowych na korzystnych warunkach.

W pierwszym kwartale 2019 roku w Polskiej Grupie Górniczej  planują uruchomić aplikację na smartfona, dzięki której korzystanie z programu „PGG Family” będzie o wiele prostsze. Dzięki tej aplikacji każdy będzie mógł w dowolnym czasie i miejscu sprawdzić aktualną ofertę, czy też wygenerować potwierdzenie uczestnictwa w programie, które jest niezbędne do okazania u partnerów w celu uzyskania rabatów.

Czytaj również: PGG Family, czyli benefity dla pracowników i ich rodzin

oraz Najważniejsze wydarzenia w polskim górnictwie w 2018 r.

W Polskiej Grupie Górniczej chcą, żeby z aplikacji mogli też korzystać członkowie rodzin pracowników, którzy zgodnie z ideą programu także są jego uczestnikami. Chodzi o to, by przykładowo dziecko pracownika PGG samo mogło pójść na basen i - okazując wygenerowane zaświadczenie na smartfonie - uzyskać rabat na bilet z racji tego, że rodzic jest pracownikiem spółki.

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2019