Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020

Miliony złotych na rebranding banku

Autor: bad
Dodano: 08-04-2019 22:27 | Aktualizacja: 08-04-2019 22:50

Nowa kampania wprowadza pozycjonowanie globalnej marki BNP Paribas, czyli „Bank zmieniającego się świata” oraz nowe produkty banku. Po raz kolejny konsekwentnie Bank porusza ważne tematy społeczne. Działania promocyjne w ramach kampanii wizerunkowej startują 8 kwietnia 2019 roku i na początek obejmą Internet oraz social media. W telewizji i kinach spot pojawi się 12 kwietnia. Druga część kampanii, dotycząca produktu, zaplanowana jest na początek maja. Rebranding ma kosztować więcej niż w przypadku BZ WBK, czyli 70 mln zł.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020