Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020

Odzieżowa grupa zanotowała duży wzrost sprzedaży i zysku

Autor: PAP/rs
Dodano: 30-08-2019 10:15

Na koniec pierwszego półrocza 2019 roku grupa posiadała sieć sprzedaży detalicznej, liczącą 586 lokalizacji łącznie z salonami franczyzowymi marek Vistula, Wólczanka, Bytom, Deni Cler, W.KRUK.

Przychody ze sprzedaży grupy VRG w okresie pierwszego półrocza 2019 roku wyniosły 484,6 mln zł i były o 131,2 mln zł (37%) wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Wynik operacyjny EBIT wyniósł w I półroczu 27,3 mln zł wobec 21,1 mln zł rok wcześniej. Wynik netto grupy wzrósł do 21,4 mln zł, z 14,2 mln zł w I półroczu 2018 r.

Więcej czytaj na DlaHandlu.pl

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020