Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020

Galerie handlowe szukają nowych pomysłów na siebie

Autor: PAP/TE
Dodano: 11-09-2019 11:27

Centra handlowe chcą skłonić klientów do spędzania w nich wielu godzin; wśród najemców pojawiły się więc nawet szkoły i biblioteki.

Jak czytamy w środowym "Pulsie Biznesu", od września poznańska Galeria Malta chce się wyróżnić na lokalnym rynku ofertą działającej w niej szkoły akrobatyki i kompleksem escape roomów. Do Galerii Północnej w Warszawie przeniósł się z kolei klub sportowy Olympic Fight Club, który prowadzi zajęcia m.in. z popularnych sztuk walki dla kobiet, mężczyzn i dzieci.

W stołecznym Blue City funkcjonują m.in. park rozrywki czy punkt obsługi klientów komunikacji miejskiej. W gdańskim Manhattanie są multimedialna biblioteka i Gdańska Szkoła Artystyczna.

"Stajemy się atrakcyjni dla klientów, którzy szukają czegoś więcej niż kolejnej, typowej galerii handlowej (...)" - podkreśla cytowany przez gazetę dyrektor poznańskiej Galerii Malta Lech Polański.

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020