Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2019

Kto zarobi, a kto straci, na „czystszym” paliwie okrętowym

Autor: Piotr Stefaniak
Dodano: 18-09-2019 17:16

Od początku 2020 roku statki pełnomorskie będą musiały korzystać na całym świecie z czystszych paliw, o zawartości 0,5 proc. siarki. Trzyletnie przygotowania do tej operacji armatorów, firm leasingujących statki, jak również zarządów portów nadal nie są zakończone. A przewoźnicy skarżą się, że podroży to znacznie koszty ich działalności.

 

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2019