Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2019

Top Secret z niższą sprzedażą w kanale e-commerce

Autor: DlaHandlu.pl
Dodano: 04-10-2019 14:46

Sprzedaż towarów Top Secret we wrześniu 2019 r. wyniosła łącznie ok. 17 mln zł i była wyższa o ok. 2 proc. porównując do września poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż Top Secret wyniosła ok. 167 mln zł i była ok. 1 proc. niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

W tym przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie we wrześniu 2019 wyniosły 2,4 mln zł co oznacza spadek o 9 proc. w stosunku do września 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 24,4 mln zł i była ok. 1 proc. wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Sprzedaż w Polsce zwiększyła się we wrześniu o ok. 9 proc. r./r. a samych sklepach Top Secret – o ok. 12 proc. Było to rezultatem sprawnie przeprowadzonych działań promocyjnych. Jednocześnie udział sprzedaży towarów z poprzednich sezonów w sklepach Top Secret zwiększył się ponad dwukrotnie w porównaniu do roku poprzedniego. O 40 proc. r./r. zmniejszyła się sprzedaż na rynkach zagranicznych.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec września 2019 wyniosła 34,8 tys. mkw., tj. była o 4% niższa niż w tym samym momencie 2018 r.

Czytaj więcej na DlaHandlu.pl

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2019