Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2019

PKN Orlen chce wzmocnić wizerunek i markę za granicą. To może się opłacić

Autor: Grzegorz Dyjak
Dodano: 09-10-2019 20:00 | Aktualizacja: 09-10-2019 20:32

Polski Koncern Naftowy Orlen to kolejna spółka, która zdecydowała się na zmianę barw swoich stacji paliw. Płocki koncern stawia na rynki zagraniczne m.in. w Czechach i w Niemczech, gdzie już dziś ma znaczący udział. Rozpoznawalność marki - obok niskich cen paliw, wysokiego standardu stacji oraz przyzwyczajeń i nawyków kierowców - jest wśród kluczowych elementów polityk prowadzonych przez koncerny paliwowe. Stawka jest duża, bo zużycie paliw rośnie, a łączna wartość ich sprzedaży to miliardy złotych rocznie.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2019