Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020

Każdy z pilotażowych salonów Toyoty powinien sprzedać co najmniej 250 aut rocznie

Autor: PAP/rs
Dodano: 12-11-2019 08:48

Każdy z salonów działających w ramach pilotażowego programu Toyota Professional powinien sprzedawać rocznie co najmniej 250 aut – zadeklarował menadżer Toyota Motor Poland ds. grupy samochodów dostawczych Tomasz Suliga.

W ubiegłym tygodniu japoński koncern uruchomił w Polsce usługę Toyota Professional, polegającą na sprzedaży i obsłudze samochodów dostawczych. Jest to program pilotażowy w skali Europy, a koncepcje wypracowane na lokalnym rynku mają być zastosowane w innych krajach.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020