Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020

Obsługa rezerwacji biletów i noclegów coraz lepszym biznesem dla Amadeus IT Group

Autor: DM
Dodano: 13-11-2019 16:53

W pierwszych dziewięciu miesiącach roku spółka Amadeus IT Group, dostawca oprogramowania wykorzystywanego m.in. w rezerwacjach biletów lotniczych i noclegów, zanotowała poprawę wyników. Wpływ na to miały m.in. zmiany organizacyjne w firmie i korzystne kursy walutowe.

Zysk operacyjny firmy wyniósł 992,5 mln euro, co stanowi wzrost o 11,9 proc. w stosunku do tego samego okresu 2018 r.  

- W pierwszych dziewięciu miesiącach roku Amadeus utrzymał trend wzrostowy i osiągnął dwucyfrowy wzrost przychodów, zysku EBITDA i zysku skorygowanego. Te pozytywne wyniki finansowe są efektem zdrowego rozwoju naszej strategii dywersyfikacji, w szczególności w segmencie rozwiązań dla branży hotelarskiej, a także naszej odporności w segmentach podstawowych – powiedział Luis Maroto, prezes i dyrektor generalny firmy Amadeus

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020