Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2021

Internet mało popularny przy kupowaniu samochodów

Autor: Dariusz Ciepiela
Dodano: 25-11-2019 14:24 | Aktualizacja: 25-11-2019 14:57

Dla 80 proc. Polaków salon samochodowy jest głównym miejscem zakupu nowego pojazdu, natomiast już 31 proc. konsumentów rozważa zakup nowego auta w sieci. Jedna czwarta ankietowanych wskazuje na długi czas oczekiwania na zamówiony samochód jako czynnik niezadowolenia z procesu zakupowego. Jedynie 0,4 proc. respondentów planuje przy najbliższej okazji kupić model elektryczny, za to 11 proc. skusi się na hybrydę.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2021