Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020

YouTube blokuje reklamy targetowane w treściach dla dzieci

Autor: PAP
Dodano: 07-01-2020 15:56

YouTube blokuje możliwość emisji reklam targetowanych w oparciu o dane osobowe w treściach przeznaczonych dla dzieci. Materiały te nie będą również zawierały sekcji komentarzy. Zmiany wdrożone w serwisie to część ugody z Federalną Komisją Handlu (FTC).

Ugoda z FTC dotyczy przestrzegania przez należący do Google'a serwis zapisów obowiązującego w USA na poziomie federalnym prawa ochrony prywatności i danych osobowych dzieci w internecie (Children's Online Privacy Protection Act, COPPA). YouTube zapowiedziało, że zmiany będą miały "znaczące konsekwencje biznesowe" ze względu na obniżenie przychodów pozyskiwanych przez serwis z reklam.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020