Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2022

Zalando ze wzrostem liczby klientów w 2019 r.

Autor: GP
Dodano: 27-02-2020 11:50

31 milionów aktywnych klientów, ponad 4 mld wizyt na stronie i 145 milionów zamówień - tak 2019 rok podsumowała platforma ecommerce Zalando. Oznacza to, że w ciągu minionych 12 miesięcy grono użytkowników serwisu zakupowego powiększyło się o 17 proc., czyli o 4,6 milionów klientów.

Przez cały rok platforma internetowa poświęcona modzie i stylowi życia zwiększyła swój GMV (wolumen towarów brutto - termin używany w handlu detalicznym online do określenia całkowitej wartości sprzedaży) o 23,6 proc. do 8,2 mld euro (w 2018 - 6,6 mld euro), a przychody o 20,3 proc., do poziomu 6,5 mld euro (wobec 5,4 mld euro w 2018 roku) i osiągnęła skorygowany zysk EBIT (zysk operacyjny) w wysokości 224,9 mln euro (173,4 mln euro w 2018 roku).

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2022