Moya ma ambitne plany, chce otwierać 50 stacji benzynowych rocznie
Zręczny gracz na polskim rynku dystrybucji paliw od dekady odnosi sukcesy w rywalizacji z krajowymi i zagranicznymi potentatami. Moya to sieć stacji paliw firmy Anwim, która wpisuje się we wszystkie ofensywne trendy w dystrybucji paliw, dokładając do nich handlową, operacyjną i zarządczą elastyczność - atut mniejszego podmiotu.

- Moya to szósta pod względem wielkości sieć stacji paliw w Polsce. Działa we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, drogach lokalnych i w miastach.
- W markę zainwestował fundusz Enterprise Investors, który należy do największych firm private equity w Europie Środkowo-Wschodniej.
- Od 2020 roku Moya ma powiększać się o minimum 50 stacji rocznie. Będą to zarówno placówki własne, jak i franczyzowe.
Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się