Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2021

InPost obsłuży klientów przez WhatsAppa

Autor: JD
Dodano: 03-04-2020 12:26 | Aktualizacja: 03-04-2020 12:49

InPost uruchamia nowy kanał obsługi klienta. Od teraz klienci wysyłając wiadomość na numer +48 722 444 000 w WhatsAppie  mogą zapytać m.in. o status przesyłki, najbliższy paczkomat, a także numer do kuriera.

To pierwsze takie rozwiązanie w Polsce dostępne za pośrednictwem tej aplikacji.

Z InPost można skontaktować się także za pomocą Google Asystenta, wywołując bota o nazwie ChatBot Mat frazą „Porozmawiaj z InPost”, a także na Messengerze. Udogodnienie to, oprócz ułatwienia komunikacji, ma także za zadanie zwiększyć rotację przesyłek w paczkomatach, bowiem zapotrzebowanie na usługi paczkomatowe w czasie pandemii jest olbrzymie.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2021