Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020

LINK4 z nową, niestandardową reklamą

Autor: PAP
Dodano: 06-04-2020 21:43

Z początkiem kwietnia w internecie wystartowała nowa kampania reklamowa LINK4 w formacie, wymagającym zrealizowania trudnych technicznie scen oraz nieoczekiwanych zwrotów akcji w fabule. "Nowa kampania jest inna od dotychczas realizowanych produkcji" - poinformowała poniedziałek Patrycja Kotecka, członek zarządu firmy ubezpieczeniowej LINK4.

W pięciu kreacjach opartych na koncepcji storytellingu, czyli krótkich historii, udział wzięła znana polska aktorka, Elżbieta Romanowska.

"Lubię wyzwania, więc ten projekt był jak znalazł. Pięć historii, każda dziejąca się w innej lokacji, łącznie jakieś 60-70 ujęć do nakręcenia w dwa dni. Przy czym nie zapominajmy o problematycznych technicznie scenach, jak np. wgniatanie dachu w samochodzie, prowadzenie auta na smyczy, praca z aktorką podwiewaną propelerem, dzieci na planie, zalewanie sufitu itp. Jednym słowem dzień jak co dzień" - podsumowuje Paweł Łukomski, reżyser, założyciel kolektywu Studio 35.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020