Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020

W. Brytania: Downing Street: publikacje na temat doradcy premiera są niedokładne

Autor: PAP
Dodano: 24-05-2020 01:52

Urząd brytyjskiego premiera Borisa Johnsona oświadczył w sobotę wieczorem, że nie będzie tracić czasu na odpowiadanie na "niedokładne" historie z gazet "Daily Mirror" i "The Guardian" na temat głównego doradcy szefa rządu, Dominica Cummingsa.

"Wczoraj +Daily Mirror+ i +The Guardian+ napisały niedokładne historie na temat pana Cummingsa. Dziś piszą więcej niedokładnych historii, w których m.in. twierdzą, że pan Cummings wrócił do Durham po powrocie do pracy na Downing Street 14 kwietnia. Nie będziemy tracić czasu na odpowiadanie na strumień fałszywych oskarżeń na temat pana Cummingsa ze strony agitujących gazet" - napisano w oświadczeniu Downing Street.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020