Trzeba konsekwentnie budować wizerunek wysokiej jakości polskich marek
Musimy konsekwentnie budować wizerunek wysokiej jakości polskich marek - mówi Jarosław Al-Abbas z PAIH. Zaznaczył, że szansą na ekspansję np. naszych meblarzy na Bliskim Wschodzie są kontrakty z największymi dystrybutorami w regionie.

- Jak powiedział szef biura Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Kuwejcie, polscy producenci mebli mają wciąż niewykorzystane możliwości ekspansji poza Europą, m.in. na rynku kuwejckim.
- Kuwejt nie ma własnej produkcji mebli. Wszystkie wyroby pochodzą z importu - wskazał Al-Abbas. Dodał, że głównymi dostawcami branży są Chińczycy, Amerykanie, Emiratczycy i Japończycy.
- Wartość tego rynku w ostatnich latach waha się od 400 do 520 mln dol. - dodał.
Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się