Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2023

Ponad jedną trzecią więcej stacji franczyzowych

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
Dodano: 25-01-2008 12:38

W 2007 roku przyrost liczby stacji franczyzowych na polskim rynku był wielokrotnie wyższy niż stacji własnych koncernów paliwowych - wynika z najnowszego raportu Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych, monitorującej rynek franczyzowy w Polsce.

Sieć stacji własnych najszybciej w 2007 roku rozwijał Statoil, który otworzył w tym czasie 22 nowe placówki, co oznacza wzrost o 11,4 proc. w porównaniu do roku 2006. Większość pozostałych koncernów rozwijała sieci własnych obiektów znacznie wolniej (Lotos, Shell), wcale (BP), lub nawet ograniczała liczbę własnych obiektów (Orlen) - wynika z danych ARSS.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2023