Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020

Marka modowa Asos skorzystała na lockdownie

Autor: KO
Dodano: 14-10-2020 12:07

Internetowa grupa modowa Asos zyskała w ubiegłym roku trzy miliony klientów, a roczne zyski wzrosły dzięki cięciom kosztów i kupującym zwracającym mniej produktów w czasie pandemii. Asos ma obecnie 23,4 miliona klientów, z czego ponad siedem milionów w Wielkiej Brytanii, gdzie generuje większość zysków.

Asos jest jednym z nielicznych sprzedawców detalicznych, którzy skorzystali na lockdownie. 
Firma w sierpniu podała, że spodziewa się wzrostu zysków i sprzedaży, ale ujawnione wyniki przewyższyły prognozy.

Światowa sprzedaż marki wzrosła o 19 proc., a zysk przed opodatkowaniem o 329 proc. do 142,1 mln funtów, częściowo dzięki mniejszej liczbie zwróconych towarów.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020