Jak Clicktrans zmienia polską logistykę
Od początku stawialiśmy na rozwój organiczny. Rentowność przyszła dopiero po paru latach, a jej odłożenie w czasie było zaplanowane. Musiało to jednak nastąpić, bo zdecydowaliśmy się budować Clicktrans bez wsparcia funduszy inwestycyjnych. Dość szybko zorientowaliśmy się, że nasz model biznesowy ma solidne podstawy. Już po roku wiedzieliśmy, że trzeba „w to iść”. Nie myliliśmy się – mówi Michał Brzeziński, CEO i co-founder Clicktrans.

- Clicktrans to internetowa platforma handlowa, która łączy zleceniodawców indywidualnych i biznesowych z przewoźnikami. Ma w bazie ponad pół miliona klientów i współpracuje z 57 tys. przewoźników.
- Najważniejsza w tym biznesie jest skala działania. Im jest większa, tym lepiej on działa - mówi Michał Brzeziński, CEO i co-founder Clicktrans.
- Firma dostała dofinansowanie z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na projekt, który ma sprawić, że stanie się ona istotnym graczem na europejskim rynku transportowym.
Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się