Facebook krytykowany za usunięcie reklam Joe Bidena
Sztab wyborczy Joe Bidena zarzucił Facebookowi, że w ramach realizowania nowej polityki dotyczącej blokowania reklam wyborczych błędnie usunął także materiały wcześniej zaakceptowane do publikacji. Mowa o tysiącach reklam wartych pół miliona dolarów.

Na początku tygodnia Facebook wprowadził w życie zapowiadane wcześniej obostrzenia dotyczące blokady nowych reklam politycznych. Koncern chciał w ten sposób ograniczyć rozprzestrzenianie się w serwisie dezinformacji o listopadowych wyborach prezydenckich w USA. Tymczasem sztab wyborczy Joe Bidena, kandydata Demokratów na stanowiska prezydenta Stanów Zjednoczonych, zarzucił Facebookowi, że oprócz nowych treści, błędnie usunął także tysiące materiałów promocyjnych wcześniej publikowanych i zaaprobowanych przez firmę. Jak poinformował serwis Politico, Biden miał na tym stracić ok. pół miliona dolarów.
Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się