Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2021

Sportowa odzież "Made in Poland" chce podbić świat

Autor: Aleksandra Helbin
Dodano: 21-02-2021 12:00

Moda na zdrowy tryb życia sprawiła, że w segment sportowej odzieży celuje coraz więcej firm, nawet tych nie zawsze związanych z branżą odzieżową. W tym roku mocno na rynek z nową kolekcją Gold Series marki Olimp Live&Figth weszła także farmaceutyczna firma Olimp Labs, znana głównie z produkcji suplementów diety i witamin. Stawiając na jakość i krajową produkcję chcą podbić rynki.

Polska specjalność

Ubrania sportowe są swoistym fenomenem krajowej branży odzieżowej, która od lat napędza polski eksport. Z danych firmy ITRO, specjalizującej się w doradztwie eksportowym, w przedpandemicznych czasach zagraniczna sprzedaż odzieży sportowej "Made in Poland" wzrastała rocznie o 40 proc.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2021