Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2021

Śląskie: ZTM likwiduje sieć Punktów Obsługi Klienta

Autor: PAP
Dodano: 04-03-2021 19:28

Działającą dotąd w miastach Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii sieć 40 Punktów Obsługi Klienta systemu Śląskiej Karty Usług Publicznej (ŚKUP) zlikwiduje tamtejszy Zarząd Transportu Metropolitalnego (ZTM). Funkcjonalności punktów mają zostać przeniesione m.in. do internetu.

Sieć Punktów Obsługi Klienta ŚKUP przygotował w poprzednich latach mBank, obsługujący płatności w ramach systemu ŚKUP. Zlokalizowano je, biorąc pod uwagę łatwość dostępu, m.in. w centrach miast czy centrach handlowych. W punktach tych można było m.in. złożyć wniosek o spersonalizowaną kartę ŚKUP, odebrać ją, odblokować oraz zwrócić czy składać reklamacje.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2021