Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2021

PARP: 432 firmy zainteresowane wsparciem na promocję podczas Expo w Dubaju

Autor: PAP
Dodano: 31-03-2021 20:23

W tegorocznej edycji „Go to Brand – EXPO 2020” małe i średnie firmy złożyły 432 wnioski o dofinansowanie na łączną kwotę ponad 110 mln zł; na promocję swoich marek podczas Wystawy Światowej w Dubaju każde może dostać ponad 455 tys. zł - poinformowała Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.

Jak podano, "Go to Brand - EXPO 2020" jest jednym z najważniejszych elementów programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w EXPO 2020 w Dubaju. Firmy mogą przeznaczyć wsparcie na udział w targach, wystawach, misjach gospodarczych lub konferencjach zagranicznych i na dodatkowe działania promocyjne związane z udziałem w EXPO 2020. Co więcej, pozyskane środki mogą posłużyć do sfinansowania kosztów usług doradczych w zakresie przygotowania wejścia na rynki krajów Zatoki Perskiej, tj. Arabia Saudyjska, Bahrajn, Katar, Kuwejt, Oman, Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2021