Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2021

Chiny: Internetowi celebryci przepraszają za promowanie kultu pieniądza

Autor: PAP
Dodano: 21-04-2021 10:40

Po krytyce ze strony państwowych mediów kilku popularnych chińskich celebrytów internetowych przeprosiło za promowanie konsumpcjonizmu i kultu pieniądza. W sieci chwalili się m.in. wydawaniem równowartości 5,5 tys. zł na fryzjera i 221,6 tys. zł na garnitur.

Jeden z tych celebrytów, posługujący się pseudonimem Big Logo i znany głównie z filmików przedstawiających go jedzącego w luksusowych restauracjach, przeprosił za publikację "bezmyślnych" nagrań z apartamentów prezydenckich w drogich hotelach - podał hongkoński dziennik "South China Morning Post".

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2021