Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2022

Flagowy sklep i zagraniczna ekspansja. CCC się rozpędza

Autor: Aleksandra Helbin
Dodano: 31-05-2021 06:00

Grupa CCC wystartowała z zupełnie nową siecią sklepów pod szyldem HalfPrice. O tym, jak od kulis wygląda prowadzenie biznesu w koncepcie off-price, jak luksusowe marki trafiają na półki polskich sklepów z cenami niższymi nawet o 80 proc., w rozmowie z WNP.PL opowiada Adam Holewa, wiceprezes CCC odpowiedzialny za nadzór nad inwestycjami, ekspansją, projektami oraz spółkami zależnymi obuwniczej grupy.

HalfPrice to zupełnie nowy i młody koncept. Grupa CCC wystartowała z nim wraz z odmrożeniem galerii handlowych na początku maja. Czy można już podsumować te pierwsze tygodnie działalności sieci pod względem liczby odwiedzin czy obrotów?

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2022