Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2021

GfK: w wyniku pandemii wartość krajowego rynku eFMCG wzrosła r: r o ok. 50 proc.

Autor: PAP
Dodano: 16-06-2021 11:41

W wyniku pandemii wartość krajowego rynku towarów szybko zbywalnych (FMCG ) w kanale online wzrosła r/r o blisko 50 proc. - wynika z opublikowanej w środę analizy GfK. Dodano, że głównymi motorami wzrostu były ciepłe posiłki, karma i artykuły dla zwierząt oraz kosmetyki.

Napisano, że większy nacisk na bezpieczne zakupy sprawił, że rok do roku wartość krajowego rynku eFMCG wzrosła o blisko 50 proc. Głównymi motorami wzrostu były ciepłe posiłki dostarczane do domu oraz karma i artykuły dla zwierząt - wynika z analiz przygotowanych przez Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2021