Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2023

Coraz ciaśniej na rynku e-handlu. Szykuje się wojna gigantów

Autor: jm
Dodano: 28-09-2021 13:32

AliExpress chce zawalczyć o polski rynek – chińska platforma zamierza przyciągnąć polskich użytkowników produktami za złotówkę i darmowymi dostawami. Wygląda na to, że na polskim rynku e-handlu, na którym wciąż niepodzielnie panuje Allegro, szykuje się bitwa gigantów i wojna cenowa.

Platforma należąca do Alibaba Group ogłosiła, że zmiany zostaną wprowadzone wraz z aktualizacją polskiej aplikacji tuż przed nadchodzącym świątecznym szczytem sprzedażowym. AliExpress zamierza przyciągnąć polskich klientów oferując wybór najlepiej sprzedających się produktów w cenach zaczynających się od złotówki z darmową wysyłką. Dostępna ma być również oferta Łączonej Dostawy dostępnej dla wybranych produktów, z gwarantowaną 15-dniową dostawą, a oprócz tego platforma ma zaoferować bezpłatną wysyłkę dla ponad 80 proc. produktów bez minimalnej wartości zamówienia.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2023