Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2023

Answear.com zwiększa sprzedaż o ponad 70 procent

Autor: AH
Dodano: 06-10-2021 11:30

Answear.com, polska platforma e-commerce sprzedająca modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, według wstępnych danych wypracowała w III kwartale 2021 r. 161 mln zł sprzedaży on-line, co oznacza wzrost o 73 proc. w porównaniu do poprzedniego roku. Przełożyło się to na wzrost przychodów ze sprzedaży, które w analogicznym okresie urosły o 72 proc. - do 155 mln zł.

Trzeci kwartał był dla Answear.com okresem kontynuacji wzrostów sprzedaży. Jak tłumaczy firma, roczna dynamika kwartalnej sprzedaży online w wysokości 73 proc. to efekt przede wszystkim zwiększającej się oferty produktowej, szczególnie w segmencie premium, a także wprowadzeniu do sprzedaży nowych marek, np.: Superdry, Boss, Paul&Shark, Tiger of Sweden, Aeronautica Militare, Marella, Victoria Victoria Beckham czy Chiara Ferragni.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2023