Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2023

Japońska firma z dużymi inwestycjami w polskiej logistyce

Autor: AO
Dodano: 15-10-2021 15:46

Kris Verbruggen, prezes firmy Frigo Logistics, zapowiedział duże inwestycje wartości około 100 mln zł w okresie najbliższych 2-3 lat w nowe centra dystrybucyjne, fotowoltaikę i flotę elektryczną. Firma zajmuje się dystrybucją produktów mrożonych, obsługując największe sieci handlowe w Polsce.

Każdego roku Polacy kupują blisko 100 mln kg produktów mrożonych. Daje to średnio 2-3-proc. roczny wzrost rynku mrożonek w Polsce. Trend ten wzmocniła pandemia i praca zdalna, które wpłynęły na zmianę zachowań i przyzwyczajeń konsumenckich. Korzystają na tym tacy operatorzy, jak Frigo Logistics, który każdego dnia składuje i dostarcza produkty mrożone do ponad 3,5 tys. punktów w całej Polsce, w tym do sklepów takich sieci, jak Auchan, Carrefour, Aldi, Makro, Kaufland, Netto, Tesco i SPAR oraz do centrów dystrybucyjnych Biedronki, Żabki i Eurocashu.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2023