Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2022

Zalando nie oddaje pola sklepom stacjonarnym i zwiększa sprzedaż

Autor: AH
Dodano: 03-11-2021 14:26

Mimo powrotu klientów do stacjonarnych sklepów po zniesieniu pandemicznych restrykcji Zalando odnotowało dobre wyniki finansowe w pierwszym pełnym kwartale po ponownym otwarciu gospodarek. Niemiecki gigant e-handlu zwiększył w III kwartale sprzedaż o 25,3 proc. do 3,1 mld euro, przy skorygowanej marży EBIT na poziomie 9,8 mld euro.

E-commerce wyraźnie odczuł złagodzenie większości pandemicznych obostrzeń w całej Europie i ponowne otwarcie stacjonarnych sklepów. Szaleńcze tempo wzrostów w tym segmencie rynku wyhamowało.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2022