Polskie firmy mają wesprzeć Izerę, by przetrwać na rynku
Zachodnie koncerny wspierają badania i rozwój u siebie. Nasze firmy, chcąc rozwijać technologie dla elektromobilności, powinny współpracować z polskim producentem aut, bo nikt inny nie będzie chciał taką ścieżkę rozwoju nowych technologii krok po kroku z nimi wypracować – uważa Piotr Zaremba, prezes Electromobility Poland. Jeżeli to się uda, druga generacja elektrycznej Izery będzie mogła być naprawdę polskim samochodem.

- Zdaniem Piotra Zaremby jedyną drogą rozwoju dla wielu polskich firm jest współpraca przy rozwijaniu kolejnych generacji polskiego samochodu elektrycznego. Kolejnych, bo pierwsza powstanie z zachodnich części.
- Mówiąc o przykładzie baterii, Zaremba stwierdził, że widzi potencjał i aspiracje firm, chcących za 5-10 lat sprostać zamówieniu tej wielkości, jakiej potrzebuje Izera.
- - Rewolucja elektromobilna i tak się wydarzy, więc włączając się w nią, możemy dużo zyskać. Jeżeli się nie włączymy, będziemy tylko liczyć straty - mówił Piotr Zaremba.
Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się