Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2022

VRG rozwija sprzedaż na rynkach zagranicznych

Autor: AH
Dodano: 15-11-2021 13:21

Modowa grupa VRG planuje dalszą ekspansję swoich marek w kanale online, również za granicą. W planach jeszcze na ten rok jest nawiązanie współpracy z nowymi partnerami i rozszerzenie sprzedaży na kolejne kraje, w tym Rosję.

Z portfolio marek Grupy VRG jako pierwsza współpracę z Zalando nawiązała jeszcze w 2020 roku marka Deni Cler Milano. Na początku br. jej asortyment pojawił się też w sklepie online Peek & Cloppenburg. Na przełomie 2020 i 2021 roku na należącej do CCC platformie Modivo zadebiutowała Vistula. Od lipca 2021 roku na Zalando pojawiły się z kolei Wólczanka i Vistula. We wrześniu br. dołączył do nich Bytom.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2022