Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2022

Lush Cosmetics rezygnuje z social mediów. Chce chronić klientów przed krzywdą

Autor: KO
Dodano: 30-11-2021 17:06

Kultowa brytyjska firma kosmetyczna Lush Cosmetics, znana m.in. z wprowadzania produktów bez opakowań, zrezygnowała z obecności na Facebooku, Instagramie, Snapchacie i TikToku. Koncern boi się o bezpieczeństwo swoich fanów.

Lush wycofał się z mediów społecznościowych na wszystkich 48 rynkach, na których działa.
Pozostanie nadal aktywny na Pintereście, Twitterze i YouTube . Decyzje weszły w życie  jeszcze przed Czarnym Piątkiem, kiedy większość marek i sprzedawców zwiększała  aktywność w mediach społecznościowych, by zdobyć klientów.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2022