Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020

MSN.pl nie chce ścigać się z portalami

Autor: Parkiet
Dodano: 25-06-2008 07:08

- Nie widzimy potrzeby budowy kolejnego portalu horyzontalnego. Chcemy skoncentrować się na rozrywce - poinformował Michał Kostrzewa, szef MSN. pl przy okazji oficjalnego uruchomienia portalu. Jest on poświęcony filmom, muzyce i plotkom, a przychody mają pochodzić z reklamy.

MSN ma już na świecie umowy z międzynarodowymi koncernami, jak SonyBMG czy MTV. Liczy, że analogiczne zawrze w Polsce. "Filmiki" i wiadomości dostarczać mu będzie również Agora, która odpowiada też za sprzedaż reklam do MSN.pl.

MSN, ramię Microsoftu, najbardziej znane jest dzięki komunikatorowi MSN Messanger. Polska wersja to pierwszy portal w krajach Europy Środkowej (w listopadzie ruszył serwis w Rosji). - W ciągu 12 miesięcy uruchomimy MSN w kolejnym kraju tej części Europy, ale nie zapadła decyzja, w którym - powiedział "Parkietowi" Arend Hendriks, odpowiedzialny za działalność internetową grupy w Europie Środkowo-Wschodniej.

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020