Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020

LG Electronics odbija klientów

Autor: Puls Biznesu
Dodano: 12-08-2008 06:46

Koreański producent telefonów mobilnych zdobył w ubiegłym kwartale drugie miejsce wśród największych sprzedawców komórek w USA - podała firma badawcza Strategy Analytics. Tuż przed nim jest tylko amerykańska Motorola.

Udział rynkowy LG urósł w kwartał do 21 proc., podczas gdy Samsunga, konkurenta z Korei, dotychczasowego numeru dwa, spadł do 18,6 proc. Lider sprzedawców — Motorola — ma 25,8 proc. (na początku roku aż 38 proc.) - podaje "Puls Biznesu".

— LG potrafi szybko dostosować się do potrzeb rynkowych. Dzięki modelom z ekranami dotykowymi odbiera coraz więcej klientów konkurentom — tłumaczy Neil Mawston, analityk Strategy Analytics.

Po informacji kurs LG wzrósł o 2,7 proc., a od początku roku o 14 proc.

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020