Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020

Ford konsoliduje sieć dostawców

Autor: Ford, wnp.pl (AG)
Dodano: 27-06-2009 09:37

Ford Motor Company zapowiedział rozszerzenie podstawowej sieci dostawców komponentów i usług (ABF) o 16 nowych podmiotów. Firma poinformowała też o przyspieszeniu planów konsolidacji swoich dostawców. Globalna sieć zakupowa Forda chce zidentyfikować 850 kluczowych dostawców produkcyjnych pod koniec 2009 ograniczając ich liczbę z 1 600 na koniec roku ubiegłego.

Docelowo Ford chce zredukować liczbę swoich kluczowych dostawców do 750. To spora redukcja, zważywszy, że pod koniec roku 2004 było ich 3 300 .

Kooperanci ostatnio dodani do kluczowej sieci (od sierpnia ub.r.): BorgWarner Inc., Bruhl, Diamond Electric Manufacturing, Denso Corp., Emcon Technologies, Faurecia, Federal Express, Nemak, Kolbenschmidt Pierburg AG, Piston Automotive, Rieter Holding AG, Saturn Electronics & Engineering, Team Detroit, Trelleborg AB, Uniworld Group, Zubi Advertising.

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020