Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020

Polacy wybierają polskie serwisy w internecie

Autor: Rzeczpospolita
Dodano: 29-07-2009 05:45

Polacy wciąż chętniej korzystają z rodzimych portali niż z zagranicznych - czytamy w "Rzeczpospolitej". Jednak popularność krajowych stron nie gwarantuje polskim firmom zysków.

Sytuacja w przypadku serwisów społecznościowych wygląda podobnie jak w handlu internetowym, gdzie najpopularniejszą stroną jest Allegro, czy w komunikatorach, gdzie triumfy świętuje Gadu-Gadu. Polskie wygrywa. I tak. najpopularniejszym portalem w Polsce pozostaje Nasza-Klasa - wynika z cytowanych przez dziennik badań D-Link Technology Trend. Zagraniczne serwisy, mimo iż na całym świecie zdobyły miliony użytkowników, w Polsce pozostają na marginesie.

Jednak jak czytamy w "Rz", duża popularność i rozpoznawalność wśród internautów nie przekładają się na zyski. Jednak polskie firmy, mimo iż nie chcą się dzielić danymi finansowymi, liczą w niedługim czasie na wzrost przychodów

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020