Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2022

Toyota w Wałbrzychu: nie samą pracą....

Autor: TMMP, wnp.pl (AG)
Dodano: 23-11-2009 10:15

"Yoshi!", biuletyn Toyota Motor Manufacturing Poland w Wałbrzychu zdobył 1. miejsce i nagrodę Golden Pearl Award, w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów wydawnictw marketingowych (custom publishing) na świecie.

Nagroda Pearl Award jest przyznawana przez zespół menedżerów marketingu, wykładowców, dziennikarzy, grafików, twórców strategii korporacyjnych oraz wydawców zrzeszonych w Custom Publishing Council z siedzibą w Nowym Jorku [USA]. Otrzymują ją publikacje z całego świata wyróżniające się profesjonalizmem, atrakcyjną szatą graficzną oraz realizacją strategii firmowej. W br. do konkursu zgłoszono ponad 700 wydawnictw w 39 kategoriach.

"Yoshi!" to wewnątrzzakładowy magazyn TMMP wydawany w cyklu miesięcznym od 2006 r. Celem jest dostarczanie bieżących informacji o działalności firmy oraz całego koncernu pracownikom i ich rodzinom, jak również pokazywanie najlepszych praktyk firmowych, przybliżanie osiągnięć i zainteresowań pracowników itp. - Na czterech stronach biuletynu o niespotykanym dla tego typu wydawnictw gazetowym formacie A3 czytelnik znajduje informacje przekazane w atrakcyjny i zrozumiały i sposób - mówi Grzegorz Górski, szef sekcji Corporate Affairs.

- Nagroda jest potwierdzeniem naszych wysiłków na rzecz zapewnienia dobrych relacji z naszymi pracownikami - mówi Akira Umehara, wiceprezes TMMP. - Jesteśmy dumni, że nasz magazyn został wybrany spośród wszystkich zgłoszonych prac. Yoshi! jest również wysoko oceniany przez naszych pracowników jako jedno z podstawowych narzędzi komunikacji firmowej - dodaje A.Umehara.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2022