Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020

Udany rok dla BMW w Polsce

Autor: BMW, wnp.pl (AG)
Dodano: 14-01-2010 08:30

BMW Polska zakończyła siódmy rok działalności na polskim rynku. Po raz pierwszy została przekroczona liczba 5 000 sprzedanych sztuk łącznie BMW i MINI. Auta BMW osiągnęły również największą dynamikę sprzedaży z wszystkich niemieckich producentów aut. Wzrost sprzedaży dla tej marki wyniósł 16,6%, Mini - 4,9%, a motocykli ponad 13%. Sprzedaż wszystkich pojazdów koncernu w Polsce wzrosła o 15,5%.

Szef BMW Polska Andreas Biehler nie kryje zadowolenia z wyników: - Wygląda na to, że polscy konsumenci coraz częściej decydują się na kupno naszych aut. Jesteśmy najszybciej rosnącą firmą segmentu Premium. Z przyjemnością mogę stwierdzić, że wszystkie wprowadzone przez nas ostatnio nowe modele, takie jak BMW X6, BMW serii 7, BMW Z4, czy BMW X1 zostały bardzo dobrze przyjęte i szybko zadomowiły się na polskim rynku, toteż patrzymy ze spokojem na rok 2010, kiedy wprowadzamy nowe modele serii, które cieszą się nieustającą popularnością wśród Polaków, takich jak BMW serii 5 i BMW X3, odświeżone BMW X5 i BMW serii 3 Coupe i Cabrio. Jest to również rok premiery całkowicie nowego MINI Crossover z napędem na cztery koła. Jesteśmy przekonani, ze wszystkie te modele będą sukcesem na polskim rynku. Rozbudowujemy również i modernizujemy sieć dealerską. Z mapy Polski znikają powoli białe plamy tam gdzie nie jesteśmy obecni. Powinno się to przyczynić do dalszego wzrostu sprzedaży. Przewidujemy, ze przyszły rok będzie korzystny dla BMW Polska.

Treść artykułu jest dostępna dla zalogowanych użytkowników posiadających aktywny abonament Strefy Premium. Zaloguj się

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2020