Czytający robot usprawni obsługę klientów Taurona

Czytający robot usprawni obsługę klientów Taurona
Tauron Polska Energia jest spółką holdingową w grupie kapitałowej, która zajmuje się wydobyciem węgla, wytwarzaniem, dystrybucją i sprzedażą energii Fot. Shutterstock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: JD
  • Dodano: 13-03-2020 14:10

W codziennej energetycznej pracy coraz więcej obowiązków przejmują roboty. Umowy przekazane do archiwizacji, zajęcia wierzytelności oraz wnioski o zawarcie umowy - w kancelariach Grupy Tauron są już znacznie szybciej odczytywane, rejestrowane i obsługiwane w Systemie Obiegu Dokumentów (SOD).

Zakończony projekt wdrożenia aplikacji OCR, czyli oprogramowania służącego do rozpoznawania znaków i całych tekstów w zeskanowanym dokumencie papierowym lub elektronicznym, umożliwia znaczne skrócenie czasu rejestracji dokumentów w kancelariach oraz ich obsługi w systemach informatycznych.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Czytający robot usprawni obsługę klientów Taurona

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.138.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!