PARTNERZY PORTALU

Dyrektor GE: trzeba stworzyć markę Europy Środkowo-Wschodniej

Dyrektor GE: trzeba stworzyć markę Europy Środkowo-Wschodniej
Fot. ARC

Potrzebna jest współpraca w zakresie doskonalenia środowiska dla innowacji, zwiększania potencjału ekonomicznego, a także tworzenia marki Europy Środkowo-Wschodniej. Większa rozpoznawalność Europy Środkowo-Wschodniej jako regionu zagwarantuje nam większą konkurencyjność i szybszy wzrost gospodarczy - mówi Peter Stracar, dyrektor regionalny GE na Europę Środkowo-Wschodnią.

Do niedawna pracował pan w Azji i Afryce. Jaką te regiony mają przewagę nad Europą Środkowo-Wschodnią w kontekście biznesowym?

- W swoim życiu zawodowym miałem rzeczywiście niezwykłą możliwość pracować w Czechach oraz innych krajach Europy Środkowej w czasie, kiedy te znajdowały się na bardzo wczesnym etapie transformacji gospodarczej. To były bardzo ciekawe czasy. Później miałem okazję pracować na Bliskim Wschodzie, w Afryce oraz Azji. Teraz jestem w Europie Środkowej, więc wygląda na to, że wracam do korzeni.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Dyrektor GE: trzeba stworzyć markę Europy Środkowo-Wschodniej

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.252.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!