Enea: elektroniczne biuro obsługi dla ok. 2,5 mln klientów

Enea: elektroniczne biuro obsługi dla ok. 2,5 mln klientów
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP
  • Dodano: 31-03-2016 21:23

Ok. 2,5 mln klientów firmy energetycznej Enea może już korzystać z elektronicznego biura obsługi. Było to możliwe dzięki wdrożeniu nowego systemu informatycznego.

Za pośrednictwem elektronicznego biura obsługi można przez internet m.in. sprawdzać bieżący stan faktur, salda i terminy płatności, opłacać faktury, czy zakupić kody do liczników przedpłatowych. Enea podała w czwartek w komunikacie prasowym, że rozwiązanie jest już dostępne dla wszystkich jej klientów.

Jak poinformował Krzysztof Kierzkowski, prezes Enea Centrum - spółki, która zajmuje się obsługą klientów Grupy, rozwiązanie przeznaczone jest zarówno dla gospodarstw domowych, jak i firm.

Przez elektroniczne biuro obsługi klienta można m.in. sprawdzić zużycie energii i historię płatności. Klienci będą też mogli wybrać elektroniczną fakturę w miejsce papierowego dokumentu, który przychodzi tradycyjną pocztą, oraz aktualizować swoje dane kontaktowe.

Wdrożony przez Eneę nowy, jednolity system informatyczny m.in. liczy i wystawia faktury oraz rejestruje kontakty z klientami. Jego wprowadzanie przebiegało etapami. Jako pierwsi zmianami w obsłudze zostali objęci w połowie ub. roku mieszkańcy obszaru szczecińskiego, później bydgoskiego, gorzowskiego, zielonogórskiego i poznańskiego.

Enea to sprzedawca, dystrybutor i producent energii elektrycznej oraz cieplnej. Grupa jest jednym z liderów polskiego rynku energetycznego, należy do grona największych polskich przedsiębiorstw. Dostarcza prąd mieszkańcom północno-zachodniej Polski i sprzedaje prąd na terenie całego kraju.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Enea: elektroniczne biuro obsługi dla ok. 2,5 mln klientów

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.179.5
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!